Ajánljuk mindenkinek, aki szeretne többet tudni a generációk viselkedéséről és fogyasztási szokásairól: marketing- és reklámszakembereknek, piackutatóknak és márkamenedzsereknek. A hatvanas évek végének Amerikájában egy új nemzedék érte el a felnőttkort és alaposan felkavarta a piac állóvizét. Természetesen korábban is történtek kisebb irányváltások a fogyasztói magatartásban, de messze nem olyan mélyek és érthetetlenül összetettek, mint amelyek a hatvanas években kezdődtek: amelyek alapjaiban rengették meg a hagyományos fogyasztói márkahűséget. Az iparág vezetői egyszerre légüres térben találták magukat, fogalmuk sem volt, hogyan és merre tovább.
Jelenlegi ára: 700 Ft
Az aukció vége: 2016-10-16 02:50 . Generációk, márkák, célcsoportok - Jelenlegi ára: 700 Ft
2016. szeptember 25., vasárnap
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése