2017. október 29., vasárnap

Árpa Attila: Ha én ezt a klubról egyszer elmesélem - Jelenlegi ára: 800 Ft

"Amikor a padlón vagy, havi nyolcvanezer fix is kész vagyon - a csúcson havi egymillió se elég. Nekem mindkettőből kijutott. Élveztem a sikereket, de a kudarcok csak még elszántabbá tettek. Az éppen aktuális munkámban ugyanúgy, mint a magánéletben. ( ... ) Ha az ember megszokott egy bizonyos életszínvonalat, akkor azt természetesen nehezen adja fel. Nos, egyenlőre még nem kellett lemondanom arról a gondtalan életről, amit televíziós igazgatóként élvezhettem, ugyanis az RTL-től nem távoztam végkielégítés nélkül. Sokak szerint ezzel az összeggel legtöbbször a hallgatást vásárolják meg. Ha elolvassák ezt a könyvet, eldönthetik, hogy sikerült-e. Jó szórakozást kívánok - rossz tévéműsorok esetén.. "
Megkímélt, szakadásmentes állapotban.

Jelenlegi ára: 800 Ft
Az aukció vége: 2017-11-18 19:18 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése