2022. augusztus 20., szombat

Erle Stanley Gardner: A szerencsés lányok esete - Jelenlegi ára: 120 Ft


– De maga ugye bevallotta, Mr. Mason, hogy hamis nyilatkozatot adott a rendőrségnek?
– Valóban bevallottam.
– És ez nem bűntett?
– Nem. Az ember annyiszor hazudhat a rendőrségnek vagy bárki másnak, ahányszor akar. Ha azért hazudik, hogy fedezzen egy gyilkost, akkor valóban bűnt követ el. Ha eskü alatt hazudik, akkor hamis tanúvallomást tesz. De ebben az esetben, uraim, a hazugság a gyilkos lépre csalását szolgálta.
– De nem vállalt ezzel kockázatot?
– Uraim, én mindig kockázatot vállalok. Én így szoktam játszani. Szeretem a kockázatot.
Megjelent Erle Stanley Gardner: A táncos lányok esete címmel is
Eredeti mű: Erle Stanley Gardner: The Case of the Lucky Legs
Eredeti megjelenés éve: 1934
Könyv: Erle Stanley Gardner: A szerencsés lányok esete
Kiadó: Európa
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve: 1983
Oldalszám: 262
Kötés: Puhatáblás
ISBN: 9630732807
Fordította: Rubin Péter
A második példány gerince kissé kopott.
A harmadik példány borítója enyhén kopott és kissé foltos, a borító a gerinc sarkainál kopottas, kissé szakadozott.
A negyedik példány jó állapotú, de a borító a gerinc mellett kissé megszakadt.
Az ötödik példány jó állapotú, de a gerinc borítóján két helyen picit megnyílt a borító.
A hatodik példány jó állapotú, adatai:
Könyv: Erle Stanley Gardner: A szerencsés lányok esete
Kiadó: Európa
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve: 1976
Oldalszám: 262
ISBN: 9630707497
Fordította: Rubin Péter
Jó állapotú, de a borító enyhén kopott.


Jelenlegi ára: 120 Ft
Az aukció vége: 2022-08-20 17:12 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése