2022. november 18., péntek

II. számú Rico elsősegély doboz, aluminíum vízhatlan ház - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Eladó egy Rico kötszerművek II. számú kötszerdoboz, majdnem komplett originál tartalom, sok hasonló van hirdetve, de ez a magyar Dunai Flottilla vízhatlan felszerelése volt, gumitömítése még most is intakt, dehát a vízhatlansága már nem biztos, a  barátom ott szolgált, tőle kaptam, kb 40 évvel ezelőtt, sokáig autókban hordtam, míg lejárati idős, modernebb elsősegélycsomagokat vezettek be. A tartalomjegyzék szerint már nincs igazán minden benne, a sok év alatt én is kivettem, helyettesítettem benne dolgokat, de hát ha becsukjuk, ez nem látszik: ) Nem nyerészkedek, úgy gondolom az ár reális, aki nem ért vele egyet, kérem, ne licitáljon.   Köszönöm érdeklődésüket, bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, sikeres vaterázást!

Jelenlegi ára: 6 500 Ft
Az aukció vége: 2022-11-19 03:19 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése