2017. november 27., hétfő

Focusrite Scarlett 18i8 (1st GEN) USB hangkártya interface - Jelenlegi ára: 80 000 Ft

Megválnék Focusrite Scarlett 18i8 1st GEN USB hangkártyámtól. Első gazdája vagyok, 2016. 03. 22-én vettem. Egyetlen szépséghibája van, ami által látszik a használat nyoma rajta: az első és második csatornán be vannak nyomódva a LED-ek. (lásd fotók) Ezen kívül karcmentes, vigyázva volt rá, itthon és próbateremben használtam, főleg dobfelvételek készítésére. Mindig a saját dobozában, légpárnás fóliával körbe tekerve volt szállítva. A LED-ek úgy nyomódtak be, hogy egyszer a konténer, amiben így dobozostul volt szállítva, el lett ejtve pakolás közben. De ha bátor vagy és szétszeded, simán a helyére lehet igazítani.
Műszakilag teljesen hibátlan állapotban van, eredeti dobozában, papírjaival, tápjával, USB kábelével adom. Az egyetlen ok, amiért megválok tőle az az, mert a nagytesójára, egy 18i20-ra cseréltem, így már használaton kívül van.
Kipróbálható Sátoraljaújhelyen (hétköznap), Nyíregyházán (hétvégén) vagy Budapesten (hétvégén); személyes átadást ugyanezekben a városokban tudok vállalni.

Jelenlegi ára: 80 000 Ft
Az aukció vége: 2017-12-04 17:19 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése